مرکز خرید و فروش عمده اسید سولفوریک


اسید سولفوریک یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی در جهان محسوب می شود. این مواد از تقطیر زاج سبز و مس سولفات و همچنین با فرمول H2SO4 تهیه شده است. اسید سولفوریک با نام های مختلفی همچون اسید سولفوریک ۳۵ درصد، اسید سولفوریک ۵۰ درصد، اسید سولفوریک ۹۸ درصد، سولفات هیدروژن، جوهر گوگرد، اسید باتری، هیدروژن سولفات، اسید سولفوریک غلیظ، روغن ویتریول، اسید سولفین در جهان شناخته می شود. اسید سولفوریک یک ماده ی بی رنگ با غلظت بالا و روغنی است که فاقد بو می باشد. اسید سولفوریک ۹۸ درصد خورندگی بالاتری نسبت به سایر درصد اسید ها دارد. نقطه جوش اسید سولفوریک ۱۰ درصد سانتی گراد است و ویسکوزیته این اسید به طوری بالا است که باعث گرانروی زیاد می شود. استفاده از این ماده به قدری بالاست که فروشگاه های مواد شیمیایی را به مرکز خرید و فروش عمده اسید سولفوریک تبدیل کرده است. شما می توانید برای خرید این اسید قدرتمند به مرکز خرید و فروش عمده اسید سولفوریک که از کیفیت بالایی بهره مند است مراجعه  کنید. در ادامه شما را با کاربرد های این ماده و نحوه خرید آن از مرکزی مطمئن آشنا می کنیم.

فرمول شیمیایی اسید سولفوریک

کاربردهای اسید سولفوریک

اسید سولفوریک کاربرد های بی شماری دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم :

  • برای تهیه کردن آلومینیوم سولفات از اسید سولفوریک استفاده می شود.
  • برای پاکسازی لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به عنوان یک ماده شوینده در مصارف خانگی کاربرد فراوانی دارد.
  • در صنعت داروسازی،کشاورزی مدرن و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای ساخت اسپری های حشره کش، باتری ، ضد یخ از اسید سولفوریک استفاده می شود.

کاربردهای اسید سولفوریک

نکاتی که باید هنگام استفاده اسید سولفوریک باید رعایت کنید آن است که از تماس مستقیم این اسید با بدن جلوگیری کنید، زیرا می تواند باعث بروز و تحریکات شدید پوستی و حتی سوختگی و آسیب دیدن چشم ها شود، به طوری که علاوه بر آسیب های چشمی باعث نابینایی فرد هم می شود. بوکردن این اسید عوارضی همچون؛ تنگی نفس، سرفه و تحریک ریه را به دنبال دارد. اسید سولفوریک مایع بسیار خطرناک است که به شدت تمایل دارد با آب ترکیب شود. در این صورت واکنش آن با آب، شروع به تولید گرما می کند. برای این که اسید سولفوریک را رقیق کنیم هرگز روی آن آب نریزید زیرا، به سرعت با آب واکنش نشان می دهد و باعث جوشیدن و پاشیدن اسید روی بدن می شود و برای رقیق سازی بهتر است آب را نم نم  به آن اضافه کنید تا مشکلی پیش نیاید.

مرکز خرید عمده اسید سولفوریک

برای خرید عمده اسید سولفوریک می توانید از دو روش حضوری و غیر حضوری از طریق وب سایت فروشگاهی شیمی مارکت سپاهان که یکی از بزرگ ترین مراکز فروشگاهی در سراسر جهان محسوب می شود، اقدام نمایید. فروشگاه شیمی مارکت سپاهان مواد شیمیایی از جمله اسید سولفوریک را با کیفیت بالا، قیمت مناسب، با بسته بندی محکم  به مشتریان عرضه می کند به همین دلیل مشتریان و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. اسید سولفوریک هم به صورت فله ای، بشکه ای ، گالنی و در تانکر های مخصوص به فروش می رسد. شما می توانید برای سفارش محصول به وب سایت فروشگاهی شیمی مارکت سپاهان مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و با درصد خلوصی بالا خریداری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای نخستین بار از  فروشگاه شیمی مارکت سپاهان محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

مرکز خرید عمده اسید سولفوریک

مرکز فروش عمده اسید سولفوریک

خریداران می ‌توانند از طریق مرکز فروش عمده اسید سولفوریک ۹۸ درصد و یا درصد خلوص های دیگر که همان فروشگاه شیمی مارکت سپاهان است،  محصول مورد نظر خود را با کیفیت عالی و در بسته بندی های مقاوم و مرغوب به صورت عمده و با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند. این فروشگاه قابلیت حمل و نقل آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است و در صورت نیاز می توانند با شماره های مندرج در سایت و پشتیبانی این فروشگاه تماس حاصل کنند تا همکاران ما، شما را برای فروش عمده اسید سولفوریک راهنمایی کنند تا خریدی مطمئن  داشته باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پنج =